Monday 26 September 2011

Just Married

Just got married with my new Jessica . seperti yang aku pernah mention pasal future wife aku dalam entry before aku ada banyak calon . so atas nasihat @HeyAzwan and @saikenzo aku dah pon akad dengan Jessica GAX30 . nama pon bini aku punya suka la nk panggil dia Jessica . for now begini la rupanya . nanti aku nak bawak Jessica ni peg make-over mcm Schecter ZV . tuka fretboard custom sikit , plate 6661 sikit , jadi lah kan . maklong la hantaran Schecter ZV mahal mana mampu nk nikah dengan dia skg . mana tau nnt kaya boleh la pasang bini lg 1 kan . tambah madu . lol .

macam mana Jessica ni dress up and make-up apa yang dia pakai ???
- Masekara GAX Neck Maple Material
- Wig GAX 3-position Pickup/Lever
- Eyeliner Basswood Body
- Blusher 22/Medium frets
- Lipstick Rosewood Finger Board
- Toner Fixed bridge AX1 (H) Neck PU AX2 (H) Bridge PU
- Powder Ernie Ball Super Slinky Strings (9) and Ernie Ball Volume/Tone Knob
- Fake eyelashes Fender Cable with Computer Plug-in
- Baju Ibanez Traveller bag 






Then aku indahkan malam pertama kami dengan software Guitar Rig 4 untuk gadget and effect . pastu soundcheck . awwww! ni la cover malas aku . kthxbye


*malas nak main betol2 boleh ? cukup la mcm ni nk perfect clean lg watpa kan . kata soundcheck .
*percaya please . aku guitarist yang sangat noob .

7 comments:

Unknown said...

tudia geng ibanez lain bangsa dah sampai! hai ibanezian

Hazwan Kamarudin said...

nampaknya bini kita warganegara yang sama . hahahaha

Unknown said...

Sama. tp kau rockers. aku orang baik tak jerit2

Hazwan Kamarudin said...

ok lettew . bini aku rock mcm hayley . bini anda ayu mcm.......siti nurhaliza ?? xD

Lyana M. said...

Aku tengah tunggu cover lagu We Are Broken lagi ni.

Hazwan Kamarudin said...
This comment has been removed by the author.
Hazwan Kamarudin said...

waddeeee ha nnt la aku cuba . tp guitar saja la .