Saturday 10 September 2011

WIN

#buatterok sat . sempat sedih kejap sebab birthday tahun ni takdo present langsung . tetiba Micronesia Creative Management buat contest untuk Alesana Meet & Greet pass . @lyanamarzuki ni la yang pulon suro aku masok jugak2 . Pulon la sampai jadi pro spammer dah . hasilnya ?

nice eh ?

Thanks to all . Thanks to all . Thanks to all . Thanks for all the vote . dah takdo present lgsg bole la nak anggap ni birthday present jugak . aku tau ramai pulon untuk aku . tapi #bapadetngat kan nak tolong aku kan . nk sebot semua tak dapat ah jack . 100+ pulok yang vote kan . @SyhdnHssm @shareyzaghazali @hafizabd @lyanamarzuki @elyasfarhan @awadzen @qisnita @saikenzo ramai g lah . penat nak mention semua . macam naik pulak kan kat twitter . ni pengaruh lanaya ah ni aku dok buat blogger ni mcm twitter . hahaha



6 comments:

qisnita tajuddin said...

#bapadetngat nak bg kawan2 sronok.ye dak?

S41KEN20 said...

#bapadetngat nak tgk anda hepi kan .

Unknown said...

HAHA!! congratz bro!! ALESANA TU! ciumkan shawn utk gua

Hazwan Kamarudin said...

#bapadetngat aku happy . zzz

@gp pergh kirim cium . kat shawn bole la . ce aku jumpa hayley . nk tlg kirim cium ??hhhahahahahahha

Unknown said...

Peh.. kalau hayley aku mintak kirim diri aku ah. aku cium dia puas2 la #barupadanmuka kau dgn lanaya! HAHAHAH

Hazwan Kamarudin said...

ERGH ! ngada ! #tapitakpaa @lights aku punya . hahahahahaha