Friday 2 September 2011

September Until October

first of all Happy Raya to all people who read this . sorry head to toe ya . memang aku buat blog ni motive untuk share my music thoughts AND nak offend people tp untuk kesedaran masing2 jugak just in my bad way . my raya ? sucks in a good way . ha cena tu ? sendiri pk . tp tak best pon raya this year #ngangaraya . one and only thing yg best raya this year duit raya aku still dapat . banyak pulok kan . mmg best . terima kasih @lyanamarzuki atas nasihat beliau aku potong rambot aku dan aku nampak umo betol aku skg that is 17 . ya la umo aku 17 baru skg . SPM weh tahun ni ! #buatterok boleh ? ok raya done .

Next SuaraKami
actually ni kerja @lyanamarzuki . aku pon xtau jadah apa event ni .

looking forward to KRASHOUT .


anda ado ? tak do ? boo

then proceed to Rockaway

anda ado ? tak do ? boo lagi

Syoknya raya ! nk beraya dengan bro-bro aku . hahaha . Joining ? Lets go . Not going ? errrrr . booo .

5 comments:

Unknown said...

Krash Out tu member aku g rasanya. Alesana kan?

ekabukanmakcikkau. said...

mak aku ajak gi Krash Out kau tu tapi aku malas nak tengok muke shawn yang buruk . okay tipu .

Hazwan Kamarudin said...

@gp yess . alesana punya event .

@ekabukanmakcikkau mmg shawn burok sbb aku hensem g . hahah . btw mak anda mmg rock . xD

gp said...

Kat sini pun ada kau eka??? HAHAHA!

Hazwan Kamarudin said...

siapa ni siapa ni siapa ni ? hahaha