Thursday 4 August 2011

Future Wife #1

Dulu dah ada bini squier. tp bini da mati . tak sempat diselamatkan . setelah sekian lama tak sanggup nak cari pengganti sekarang aku dah bersedia . Nak buat bini kena pilih betol2 . sebab tak mau la cerai2 ni kan . tapi aku tak boleh nak pilih lg . ergh . Calon-calonnya ...

Ibanez The GAX010LTD GSF
 
Ibanez The GAX30
 
 Starsun Flying V
 
Gibson SG Maestro

Schecter S-1 Blackjack
Schecter ni memang off budget sket . ergh . masih diusahakan . 

The ZV Gynecologist
siapa ada jumpa ini guitar sila bagitau saya . sekarang saya beli !
 
 The ZV Mirror
bila agaknya aku boleh pakai guitar ni . Errr ...
 
okay yang ZV Mirror tu dah melencong . mmg tak mampu la nak pakai kan . ZV blade pon dah RM4100 . ZV Mirror confirm mahal lg la kan . betolnya aku dilema nak berbinikan yang mana 1 antara yang di atas . Errr...

 
*lawa kan The ZV Mirror dalam mv ni ! ergh

15 comments:

S41KEN20 said...

IBANEZ GAX30

Lyana M. said...

Beli ZV Mirror Miniature sudehh. Kakaka.

Unknown said...

Ibanez The GAX30 all the way

Hazwan Kamarudin said...

lanaya : ZV mirror miniature ??

gp n sai : nice ? GAX ijo tu x nice eh ?

Unknown said...

yg hijau tu tak lawa siot. macam color dia matte habis

Hazwan Kamarudin said...

agak la kn . mmg matte . aku attracted sebab dia custom special ja . tp GAX plain itam lawo jugak ! ergh

Lyana said...

Err, miniature? Yg kecik je. Dah yg beso ni mahal sangat kan. At least org tanya anda ada jugak ZV Mirror (walaupun miniature). Panjang pulak ha explanation aku. Haha.

Hazwan Kamarudin said...

masalahnya miniature pon ada jumpa ka ? errr .
ada aku bli dah kot ?

Lyana M. said...
This comment has been removed by the author.
Lyana M. said...

Aku jumpa, tapi, warna putih la, tapi ..

Hazwan Kamarudin said...

ha? betoi anda ni jumpa ?
apa tapi ?

Lyana M. said...

Ye la aku jumpa kat ebay. Tapi .. aku taktau la betoi ke tak. Berdasarkan pemerhatian macam betol la. Aku manew lew tawu cangat pasal gitaw(r) niyh.

Unknown said...

Ibanez GAX tu murah je kan?? bape harga? xsampai rm 1000 kan?

Unknown said...

http://www.cmmusic.com.my/index.php?act=viewProd&productId=287

kat sini rm 600++ je.

Hazwan Kamarudin said...

GP : whoa lg murah . mmbr aku ada kaki rm680 . ini lg murah rm650 ja .

LM : tp kan . guitar mirror tp cena bole kaler putih ? Errr . cermin putih ?