Monday 8 August 2011

High

Anybody can write a song . Anybody can compose a song . But who can sing it to the souls ? susah . pernah korg dengar lagu sampai tetiba rasa anda ada di dimensi lain ? rasa calm ? nobody's around you ? feel the song and the lyrics ? makes you think think and think ? lagu yang best banyak tapi tak banyak yang boleh buat orang high dengan lagu and tak semua orang boleh dengar and feel lagu2 mcm ni .


The last time aku jumpa lagu mcm ni masa aku layan album Pink Floyd - The Dark Side of The Moon . No wonder la Pink Floyd ni memang Psychedelic rock band pon . but this album memang totally hold my mind bila dengar album ni . sebelom layan album ni kena make sure dulu all the tracks are sorted according to the track number properly . then only bole layan cuz album ni ada plot . nak cuba ? GO!





Currently band yang suka buat aku khayal bila dengar lagu mereka adalah 30 Seconds To Mars . mereka punya lagu ........... clueless but makes my curiosity raised up higher and higher . Hurricane . makes me crazy . Put aside Jared walaopon Jared abg aku kan . kan . kan . tapi takpaa . content of their songs like From Yesterday , A Beautiful lie , Vox Populi ................... dapat sikit2 ja . nak dapat benda tersirat yang dia cuba deliver tu . ergh .You didn't listen to 30STM ? You're Freak . okebai . haha


*soon rambot aku akan jadi mcm Jared dlm ni . tima kasih

7 comments:

Unknown said...

jared abg kau jugak? kira syn dgn jared adik beradik la?

Hazwan Kamarudin said...

syn abg bapak lain ?? jared abg bapak lain ??? hahaha

Unknown said...

wahahah. patut r xsama muka jared dgn syn

Hazwan Kamarudin said...

betol . tapi mereka berdua ada muka aku . hiok hiok hiok

Unknown said...

ADA! ADA! serius

Hazwan Kamarudin said...

ha tgk aku da ckp da ... xD

Lyana M. said...

30 Banglas To Mars.

.....

30 SECONDS TO MARS FTW. JARED LETO SANGAT HOT. KBAI.