Sunday 21 August 2011

Everlast


Starting from standard 5 . Pertandingan Hafazan Al-Quran (Me) & Nasyid (@SyhdnHssm)
Memang takda la gambar kan darjah 5 reti aponyepunlahai...
btw aku Naib Johan hafazan negeri ok xD ...  

dari zaman kita tak matang addict Tekken sampai la ImbA Tekken ...
dari aku noob dotA sampai ImbA dotA kerana anda ...
dari zaman mangkaq dulu ...
dari zaman cempegha baru sampai Genting dengan bro2 ...

dari kita travel Genting - Shah Alam - Negeri Sembilan - KL
dari zaman kita buat syok panjat kerachut seminggu 2 kali ...
dari zaman kita buat hensem dalam hutan ...
dari zaman kita tetiba buat syok karaoke (ok agak gay pic ni . hiokhiokhiok)
dari errrr ... boleh la aponyepun haha
dari kita picnic kat R&R (mak pesan jangan keluaq sampai malam)
dari kebetulan bole dapat pikca tayang ketiak ni ...

dari kita mula bergiat into music ...
dari kita beraya ramai rumah member (TAPI ANDA TAK DATANG RUMAH AKU !)
dari kita beraya kat wayang Jusco berbaju melayu ...
dari kita beraya dengan angkatan St. George's
dari kita beraya dok belakang pickup Awang
dari kita sangap nak amek angin pantai tetiba ...
dari kita cangak tunggu awek aku depan Gurney ...

dari kita lepak ngan awek aku kat Queensbay ...

dari kita menikmati angin kuat atas feri ...
dari kita naik bot redah ombak celaka pi kerachut ...
Dari mana yang kita tak dak sekali ?
Conclusion disini ...
Dari kecik sampai besaq kita still bro and i love you !
HAPPY 21th BIRTHDAY !
"what ever you do, don't ever regret it because in the end, it makes you who you are"
- Closer To The Edge MV

 
GO HAFAL CEPAT @SyhdnHssm ! IKOT AKU PEG ALESANA !
Tambah lagi gambar latest !

4 comments:

SG said...

Sweetlah cara korang jumpa....harap ending sampai bila-bila pon sweet jugak!


BTW, tahniah diucapkan kejayaan sepuluh tahun yang lalu! Tidak kusangka kawanku hebat dunia akhirat.
Alhamdulillah!

Lyana M. said...

Evolusi rambut hang tetap yang paling tak boleh belah. And gambar gay tu memang nampak gay sungguh!

Whatever with the past has gone, The best is always yet to come. - (Lucy Larcom)

Syok pulak aku duk letak quote ni. Happy belated birthday Shidan. Kbai.

SyahidanHassim said...

erk..awat kt queensbay tuh awek hg plak..hahahah..awek aku jgk! THANK YOU HAZWAN KAMAR! I LOVE U TOO BRO!

Hazwan Kamarudin said...

@kobi errr tengkiu ?

@lanaya - toksah komen la rambot aku . da pendek da pon . ni post psl pakdan komen sal aku polak . zzz

btw aku agak sikit annoyed tgk anda quote besepah2 di merata laman sesawang .

@jeng - takpa lah . bro punya pasal amek la awek anda tu . aku ada hayley ngan lights . haha . always do .