Thursday 11 August 2011

FU #1

Facebook . Memang . Celaka . 

Memang post kali ni tak da kena mengena dengan Music Stuff . Semua ni gara-gara budak baru nak up sejati Amerul Vampire . tapi serious weh budak ni .......... baca info dia please . gila ............ undescribeable (ntah ada word ni suka aku ja) . FU bloody bastard ! dah mula Twitter aku kena limit overload tweet . sambung kat facebook .............. cakap banyak tak mau . sendiri tengok .




Abusive embah anda status aku kot . aku punya suka la !

bodoh . aku bukan spamming pon . aku comment2 kot ! FU Mak Zakarbeg !

*Facebook Sucks !
*Aktifkan dirimu dengan Twitter untuk mengetahui perkembangan terbaru kawan-kawan anda dan perkembangan semasa mahupun artis kegemaran anda di seluruh dunia

5 comments:

Unknown said...

SUMPAH MALAM SEMALAM LAWAK GILA BABI FAKING WIN!!!!!!!!!!!!!!!!

Hazwan Kamarudin said...

tak sia2 aku keloi anda kan baq ang . xD

Lyana M. said...

Hampir tercabut pundi kencing aku semalam. Hahaha!

SG said...

Kencing 3 baldi gak ah kan semalam!

Hazwan Kamarudin said...

3 baldi . aku sampai makin kurus da gelak .