Thursday 21 July 2011

Social Network

Myspace
- Thanks for the add
- Keep in touch
- Tanak sombong2 yew . (F)
- New Picture out . please comment . (F)
- Kiut gilew . Hit me back . (Hit betol2 mau ?? F)

Facebook
- Poke
- Bercinta bersungguh-sungguh

Tiba-tiba ??
The Hell ??

- WHAT THE HELL ???? orang balik pulau cakap ceni ka ? awat aku tak xcakap ceni pon ?

Banyak lg la trending Social Network ni kan . cuba kalau adapt dalam real life kata la jd mcm ni??
 


Errrr ...

*sorry kalau aku lame baru jumpa video ni .
*writing based on experiences

10 comments:

Unknown said...

JUST WHAT THE FUCK IS UNX!! IM YALKING ABOUT THAT BITCH NAMED MISUKU KIRURA. IF U"RE READING THIS. YES MISS. U ARE QUALIFIED FOR THaT TITLE

Unknown said...

*TALKING

Lyana M. said...

Gila annoying kalau followers AQ follow AQ camtu. Kahkah! Ok, off topic. That Misuku Kirura tu like wtf weh? AQ amek masa 2 minit nak baca apa yang dia cuba sampaikan. And lagi pelik, macam mana UNX boleh 'friend' dengan orang-orang begini? Hahaha.

SG said...

I was like....................hammjadd sapa yang ada idea tulis macam ni? Ni kalau A.Samad Said baca jenuh kena brainwash.

SG said...

wait,that video was cool enough to show our ONLINE life...im following youuuuu!

Hazwan Kamarudin said...

GP : sebab tu aku x censored nama dia . tekanan gila baca . ni la #melayubuatterok . nak kata ckp kl x pon . bahasa ntah apa2 . i was like kemon la aku orang lek lau jugak x ckp cmni pong . ergh

Hazwan Kamarudin said...

lanaya : jgn dok unx2 sgt la . fak gila . aku pon sbenaqnya x baca pon apa dia tulis mula2 . aku cari then ada panjang pnya status pastu ejaan pelik satu mcm pnya . aku PS ja la . hiok hiok hiok . diew yunk add aquwh . aquwh ta kenal pown capew diew niew .

Hazwan Kamarudin said...

Kobi : nice kan video tu . xD . actually awkward gila .

Lyana M. said...

Rasa sengau pulak bila baca status budak tu sekali lagi. Fak.

Hazwan Kamarudin said...

yang dok wat syok baca byk kali pa .
sekali pon dh tegeliat lidah .
mudark ! hahaha . aku gelak x habeh dgn mudark .