Monday 18 July 2011

Never had enough

kisah lama seorang sahabat yang aku sangat marah pada suatu hari . Seorang sahabat dgn aku then berceloteh . actually tak datang la sgt kan . message ja pon . fyi , jangan tanya jap g mana sahabat aku sorg ni dapat duit . dia memang kaya terok . okay . mula la mukadimah kan da mula message . then dia cakap kat aku . "bro aku dalam dilema hidop bro . bapak aku nak belikan aku 1 hadiah . tp aku yang pilih la ." maka aku dengar ayat ni saja aku dah mula marah . sebabnya 1, dia mmg akan beli benda yang membuatkan aku marah . 2 , dia suruh aku pilih bg suggestion tp bukan aku yang dapat pon . mana tak marahnyeeepunnnn . then dia ckp "bapak aku suroh pilih samaada nak kereta ka or guitar ." KERETA OR GUITAR ???? WADEHECK ??? aku macam ....... aku pon potong cakapnya "bodoh la anda ni . kereta anda dah otai gila kot . OTAI GILA KOT !!! awat yang boleh pk lg . xya beli la kereta ." when i say OTAI GILA KOT i really mean it . x percaya ???
nah hamek !


 
Honda Integra DC5 Mugen Spec 

bukan nak tipu . Mugen Spec ni dari Jepun kot . tolong la . 1 ja kot . ergh . OTAI GILA KOT ! and fyi umo sama aku ja kot . lg la aku marah . boleh dia cakap dia mcm teringin subaru . bangang gila . dah tu xmengapa lah kan . dia nak buat decision . aku tanya la kalau guitar dia nak beli apa ? aku suggest la Schecter Syn . Mmg rare la kn . lg pon dia dah ada Fender Stratocaster Malmsteen ! RM4k kot ! dh la dia ni satu2nya makhluk yang paling terer trok yang aku pernah jumpa main guitar . dia ni la sifoo aku bab guitar . when i say OTAI GUITAR i really mean it . 
nah hamek tengok la dia mencarot pakai guitar . 


Trivium - Like Light To The Flies 
Boleh mcm tu ??

dia suroh aku bg suggestion untuk dia . tp last-last semua suggestion aku dia tak ikot pon . nice ?? memang marah aku . lepas tu untuk sekian lama aku tak dengar cerita and aku pon tak tau apa yang dia dapat . then suatu hari tu aku pon peg la Shah Alam nak jumpa dia . lepak-lepak ngan dia . aku peg dengan Syaffiq Adha . then lepak-lepak la dekat Section 7 tu makan-makan kat Barra . fak gila sedap dia punya cheese nan . tapau kapitan penang camtu ja . sedap gila . okay dah lari tajuk . then dia pon sampai . lepak2 la chit chat garu garu merapu merapu semua dah habes . kami nk peg rumah dia . then nk jalan-jalan . dia suro parking kat kereta dia . atas tu rumah dia katanya . tanya number plate xnak bgtau betol2 . aku dah rasa something's wrong . perasaan marah tu dah ada sikit2 . then sampai la kami depan rumah dia . lantas dari jaoh kami nampak dia berdiri dekat kereta tu kami pon xnak tanya apa dah . walaopon xtau kata itu kereta sapa . segala perkataan mencarot yang ada keluar dari mulut kami . when i say SEGALA MENCAROT i really mean it . Marah gila aku dengan kebodohan dia . ini lah sebabnya ....


 He always never had enough and can never lose . kisah seorang sahabat . xpa meon anda tetap hensem . cena pon perangai anda aku tetap akan faham and anda tetap kawan yg aku sayang ...

30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie

heh . memang OST kali ni x da kena mengena sangat dengan cerita tapi semangat nak peg MTV Worldstage katakan . and aku sedih kena gerak dari penang sorang2 . kawan semua bz bajet maklong la fan 30stm kat penang ni aku sorang ja #sarcasm

18 comments:

Unknown said...

Video 1st 0:21 *WIN*

Lyana M. said...

Tetiba mak/nenek dia masuk, mana style! #epic
Celaka, main guitar cam cilakak! Tengok kereta dia aku pun marah. Tapi, nak BF Audi pleaaasseee?

Cepat, aku tunggu anda sampai KL.

Hazwan Kamarudin said...

GP : ni la satu2nya kawan aku yang aku sayang tp suka show off . fak gila perangai . cena aku meluat kt dia ni bab guitar mmg aku admit . TOTAL WIN !

Lanaya : anda tau x pa . BF audi palaho anda . kawan aku kot ! anda jgn buat pasal . hiok hiok hiok . nnt aku sampai la . jumaat kot .

Hazwan Kamarudin said...

p/s : yang dlm video kt blkg dia tu la maktok dia . hiokhiokhiok

Lyana M. said...

Alaaa, kawan anda bukan kawan saya. So, tak melanggar Circle Rule ok! Haha #pulonbaqang. Jumaat ke Sabtu nye punn? Merata aih bersembang, pening dah aku.

Hazwan Kamarudin said...

jangan la cari dalam circle aku . cari bofren dalam circle lain ! hiok hiok .
tau x pa . besepah bsembang . da la 1 topic . hiok hiok . jumaat malam gerak kot . sabtu sampai . oke ?

Lyana M. said...

Tapi, dia ada Audiiiiiiiiiiii. Haha. Kalau ada social networking lain, mesti duk pulon sembang kat sana jugak. Ha okay, apa-apa sebelum beli tiket bas/train kasitau gua dulu. And btw, jam blog anda ni ikot dimensi mana? Hahaha.

Hazwan Kamarudin said...

okai . tudia tarik dimensi mana troi . aku pon x tau dimensi mana actually . aku xtau pon bole tukaq jam ni actually . buat kt aku sat ???

Lyana M. said...

Agak pening la tengok dashboard anda. Tapi semua dah setel. LyanaHebat!

Hazwan Kamarudin said...

thx . damn . bole la . amek la sekali . lyanahebat ! boleh mcm tu .

SG said...

Jaw-dropped!

p/s:maktok cute....

Hazwan Kamarudin said...

bukan jaw dropped . dah terkeluaq jaw da kes ni . xD
seyes maktok dia bes . i like ~!

e-pin said...

mengamok meon.. ko jwb, hahaha !

Unknown said...

rilek saje die shred pandang belakang. cibai power

S41KEN20 said...

. . . . .
terjun bangunan sat .

Hazwan Kamarudin said...

GP : gemok ni la sifoo aku guitar2 ni . jari laju mcm cipet . ergh aku x putus jeles ngan dia .

sai : xpayah terjun la . mcm meon bukan kawan anda jugak .

Hazwan Kamarudin said...

pin : haha . puji lagi kot . bukan x sayang . hiok hiok . ayat last tu mahal . xD

Hazwan Kamarudin said...

p/s : mostly dialog hanyalah metafora . xdak kena mengena antara manusia atau haiwan .