Monday 11 July 2011

Love

Apabila #foreveralone (boleh hashtag sini?) di rumah , tiba-tiba teringat yang once i'd been fucked up by love with my last ex . okay teringat lagu H.I.M . #np Buried Alive By Love . Masa tu zaman indah la bajet . Bercinta tak kena tempat tu la org kata . Parents hantar jaoh2 suroh peg belajar last-last bercinta sana sini . ergh . In my face . Ingat aku nk mengata diri aku ja ? anda semua yang baca ni aku nak kata tau . hiok hiok hiok . Kepada yg ada gf or bf masa belajar or muda ni , semoga anda breakup cepat ya . unless u know she is your future wife it's up to u . Bukan setakat married in Facebook ja . Kepada yg sedang hangat bercinta di Facebook ... nah o0o ! bercinta dlm henfon anda berdua sudah la bodoh . bak kata seorang kawan mangkaq yg paling best yg aku ada . "Betul la orang cakap, cinta tu memang gila. Dan aku pernah jadi orang gila tu, sebab kau." . Aku pon . and kepada yg single , live on life happily ! My opinion about love is ...

The S.I.G.I.T. - Damned Woman
 
I give you money everday
But now you walkin away like i never give you anything
I know you see him alone everday but i dont care
Best thing to do is to fuck her

Now honey show me what you got
Can u make me waking up all day?
I know u do him good everday but i dont care
Best thing to do is to fuck her

I know you shakin alone all night
I know you do him good all night
I know you make me blue all night
I know you fuckin girl all night yeay
 
*maaf lah x da official video . ini ja yg terbaik dijumpai .

No comments: